15 Ocak 2015 Perşembe

CİLT BAKIM RUTİNİM

Merhaba kızlaaar...
Bu yazımda sizlere kendi cilt bakımımdan bahsedeceğim. Aslında cilt bakımıma çok çok özen gösteren biri değilim.Daha önce sivilce ilacı kullanmıştım cildim yağlı tipten kuruya doğru hafif bir dönüş yapmıştı.Bununla ilgili 'Zoretanin' başlıklı bir yazı yazmıştım orada ayrıntıları bulabilirsiniz.
Cildim için yaptığım en önemli ve en iyi şey makyajımı temizlemek!
Şimdi sıralamaya geçelim, hemde kullandığım ürünler hakkında kısaca bilgiler vereyim sizinde aralarında merak ettiğiniz ürünler varsa fikir sahibi olmuş olursunuz.

  1. Bebak Acı Badem Sütü: Bakımıma ilk baş göz makyajımı temizleyerek başlıyorum. Bunun için gözümü yakmayan, yumuşak formlu ve yağsız yapıda bir ürün tercih ediyorum. Uzun zamandır da göz makyajımın temizliği için bu ürünü kullanıyorum.
  2. Garnier Makyaj Temizleme Suyu: Ten makyajımı temizlemek için kremsi yapılardan çok su formundaki ürünleri tercih ediyorum. Ürünün yüzümde yapışkan bir his bırakmaması ve durulama gerektirmemesi benim için önemli.
  3. Kiehls Ultra Facial Cleanser: Yüzümü temizlemek için temizleme sütü yada sabun gibi ürünleri hiç sevmiyorum. Ben daha çok jel yada köpük formları tercih ediyorum. Bana daha ferah ve temiz hissettiriyorlar. Bu ürünü uzun zamandır severek kullanıyorum cildimi kurutmadan temizliyor. Ve durulama sonrası cildimi mermer gibi pürüzsüz yapıyor bu hissi çok seviyorum :) Bu temizleme jeli bitmek üzere şimdi de La Roche Posay marka alacağım onunda yazısını burada bulabileceksiniz.
  4. Yüz Temizleme Fırçası: Bu fırçaların bir çok çeşidi var bendeki pilli, başlığı dönen şekli. Annem Dubai seyahatinden almıştı bana. Cildin tüm gözeneklerini derinlemesine temizliyor. Temizleme jeliyle birlikte kullanılıyor. Ama bu fırçaların çok dikkatli kullanılması gerekiyor. Yağlı ve sivilceli ciltlerde aktif sivilceleri dağıtabilir. Kuru ve hassas ciltler de ise cilt üzerindeki koruyucu tabakayı fazla aşındırabilir. O yüzden bunu haftada 1 kere yapıyorum.
  5. Yves Rocher Kayısı Özlü Peeling: Bu peelingi haftada bir uyguluyorum içindeki taneleri büyük çünkü. Herkes tarafından çok sevilen bir ürün olduğu için meraktan almıştım. Kokusu ve bıraktığı his güzel. Ama çokta mükemmel bir etkisi yok.
  6. Loreal Tonik: Tonikler benim cilt bakımımın olmazsa olmazıdır. Cildimde makyaj yokken gün içinde temiz ve ferah hissettmek için bile cildimi tonikle silerim. Bu toniği senelerdir severek kullanıyorum.
  7. Loreal Cilt Kusursuzlaştırıcı Seri (Krem-Serum): Bu serinin mükemmel etkileri yok ama sihirli kelimeleri var. 'Kusursuz'  resmen hepimizin aradığı cilt tipi değil mi ? Ben bu seriyi uzun süredir kullanıyorum ve cildimdeki kırmızılıkların hafiflediğini gözlemledim. Bir kremin bunu yapması bile yeterli benim için, kremlerden beklentileri fazla tutmamak gerekiyor. Çünkü zaten molekül yapıları büyük olduğu için cildin alt tabakalarına inip cildi onarma gibi bi etkileri yok hiç birinin..
  8. Bepanthol: Bu kreme blogumda daha önce uzun bir yazıyla yer vermiştim. Etkilerini buradan okuyabilirsiniz.
  9. Clinique Göz Kremi: Cildim kuru yapıya döndükten sonra ilk baş göz altlarım nemsiz kaldı ve kurudu. Bende o zamandan beri göz altı kremi kullanmaya başladım. Hangi marka alacağımı uzun uzun düşündüm, araştırdım. Sonunda Kiehls marka avokadolu göz altı kremini almaya karar verdim. Ama şuanlık çok sık olmasa da bu kremi kullanıyorum.Nemlendirmesi iyi.
  10. Dirty Works Maske: Bu maskeyi de uzun bir yazıyla yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.
Ayrıca paket içinde satılan tek kullanımlık maskelerden yapıyorum ayda 2 kere. Bunları da ara ara instagram hesabımda paylaşıyorum. Gerçekten etkisini beğendiğim bir maske olduğunda onun da yazısını yazacağım.
Benim cilt bakım rutinim bu şekilde :)
Ürünlerim de değişiklikler oldukça yazacağım.
Uzun bir yazı oldu sabırla okuduysanız eğer çok teşekkür ederim ayrıca blogumu takip edip yorum da yazarsanız çok mutlu olurum.
...Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Cok guzel tesekkur ederiz paylasiminiz icin.Bu arada yaşınızı merak ettim ogrenmek mumkunmu ?

    YanıtlaSil
  2. Sonuna kadar sıkılmadan okudum. Cilt deyince akan sular durur benim için. 2 defa zoretanin kullanmış olup hala çene bölgesindeki sivilcelerle savaşan biriyim sonuçta :) bu sefer hap dışında çözüm buldum sanırım ama bakalım zaman gerek :)
    Ben bir çok nemlemdirici denedim ve sonunda ceradolin su bazlıda karar kıldım. Doktorum pahalı kremlerin içindeki çoğu madde var bu kremde demişti. Artık değiştirmem sanırım.
    tonik benim için de vazgeçilmez. Ama bir maske bulamadım kendime uygun :( en sonunda gittim doğal kil aldım haftada bir yapıyorum. Ah bu cilt olayları çok zor :)
    Hepimize pırıl pırıl ciltler dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkürler :) dediğiniz kremi merak ettim bakacağım

      Sil
  3. Bepanthol kremi tüm yüze uygularken göz çevresini nemlendirirken kullanmak uygun mu

    YanıtlaSil
  4. Yani reçetede göze uygulanmaz yazıyor da tereddütte kaldım özge abla yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  5. bu olağanüstü paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, ben benzer ürünleri alıp kullandım sonuç süper. Bilginiz için teşekkürler. Merak edenler için lookinwell.com adlı siteden, satın alabilirsiniz. İyi günler...

    YanıtlaSil
  7. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Bu kamuoyu için bir duyuru, biz böbrek almak ve hastalarımızı kurtarmak için farklı böbrek bağışçılarıyla çalışmak istiyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin. hastamıza böbrek bağışı için eşleşme ve her ödülü büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp bize ulaşın: +1(515)293-5520

    YanıtlaSil
  9. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil