3 Ocak 2015 Cumartesi

CELLUBLUE

Merhaba güzellikler :)
Uzun zamandır yazmayı planladığım ama bir türlü fırsat bulamadığım bu yazıyı yazmak bugüne kısmetmiş..
Cellu blue yani selülit giderici bu minik alet elime geçeli baya oldu bende fırsat buldukça iki gecede bir yada her gece bazen haftada bir uyguladım ama bilirsiniz ki bu tarz ürünlerde birinci şart düzenli kullanım..
Ürünü 3-4 hafta boyunca her gece en az 5 dk. uygulamak gerekiyor.

Ürünün beni en memnun eden yanı bitmiyor olması :)
Yani bir kere alıyorsunuz bir daha istediğiniz zaman uygulayabiliyorsunuz. Eskimiyor, yıpranmıyor, bitmiyor, kolay temizleniyor.
Hipoalerjik özelliğiyle her cilt tipi alerji korkusu olmadan kullanılabilir.
Ürünü kullanmadan önce uygulama yapacağımız bölgeyi kesinlikle masaj yağıyla veya herhangi bir selülit yağıyla yağlıyoruz.
Cellublue yu iki yanından bastırarak, bırakarak vakum şeklinde uyguluyoruz.
Uygulama yönü her zaman aşağıdan yukarı hareketlerle olmalıdır. Vakumun olduğu her masajda ciltte morarma riski vardır ancak bunu sadece yanlış uygulama yapabilir yada uygulanacak bölge yeterince kaygan değilse olur.
Ben böyle bir tehlikeyle karşılaşmadım ama vakumu tamamen hissettim ilk uygulamada acı bile hissettim hatta bu kadar minik bi aletin nasıl bu kadar etkili olup acı verebileceğine şaşırdım.
Tüm selülit tedavilerinde olduğu gibi bu tedavide de düzenli su tüketimi şarttır.
Ben gözle görülecek derece minik bir etki hissettim selülitlerimde :)
Ama benim en çok hoşuma giden masaj etkisi oldu, gerçekten profesyonel bir masaj gibi yoğuruyor ve vakumluyor.
Bu ürün yaza doğru daha da bi ihtiyaç haline gelecek eminim ki :) Nasıl olsa bitmeyen ve sürekli kullanılabilen bir şey olduğu için yaza doğru uygulamaya başladığımda da deneyimlerimi sizlere tekrar aktarabilirim..

Ürün siparişini www.cellublue.com adresinden online sipariş olarak verebilirsiniz...
... Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder