31 Mart 2014 Pazartesi

Bebek Pudrası !!!

Merhabalarr...

Bugün değişik bir yazıyla karşınızdayım :)
Benim sürekli kullandığım hep elimin altında bulundurduğum bir üründen bahsedeceğim.Eminim ki hepinizin evinde de bu üründen vardır. Talk Pudra yani bildiğiniz beyaz bebek pudrası...Ben bu pudrayı çok farklı işlevler de kullanabiliyorum.
Fotoğraf alıntıdır.
1-)Kuru şampuan; saçlarım yağlandığı zaman saç diplerime serpiştiriyorum ve saçımda oluşan fazla yağı anında emiyor kuru şampuan görevi görüyor.Saçlarım sarı olduğu için beyaz beyaz durmuyor ama çok koyu saçlarda nasıl olur bilemiyorum denemek lazım.
2-)Transparan Pudra; makyaj yaparken fondotenden sonra pudra aşamasında büyük bir pudra fırçası veya puf süngerini talk pudraya batırıp yüzümün heryerinde gezdiriyorum.Bu sayede cildimde gün içinde oluşacak fazla yağı kontrol altına alıyorum.Fondoten parlıyorsa matlaştırıyorum ve sabitliyorum.Veya fondotenim cildime biraz koyu geldiyse bu beyaz pudrayla rengi biraz da olsa açılıyor ama kesinlikle fazla kaçırmayın! Un kurabiyesine dönmek istemeyiz dimi ?
Ayrıca ben pudranın küçük bir kısmını makyaj çantamda taşımak için watsonstan çok güzel bişey almıştım.Bu içi boş satılıyor ben bu şekilde değerlendirdim. Fiyatıda 3 TL civarındaydı.

3-)Kirpik Dolgunlaştırma; kirpiklerime rimel uygulamadan önce temiz bir rimel fırçasını pudraya batırıp kirpiklerimi tarıyorum sonra rimel uyguluyorum.Ve kirpiklerim çok daha dolgun duruyor.Bunun için hazır satılan kirpik pudraları da ayrıca satılmakta.

4-)Terleme; yazın deodarant, rollon gibi terleme karşıtı ürünler çok sıcak günler de bende tahriş yapabiliyor bunun için duştan sonra terlemesini istemediğim yerlere pudra sürüyorum (k.altı vs.) Veya yazın giydiğimiz sandalet, babet gibi ayakkabılar içinde ayaklarımız terden fır dönmesin diye pudra kesinlikle iyi bir çözüm :)

5-)Ağda Öncesi; evde ağda yapıyorsanız,ağdayı süreceğiniz bölgeye pudra döküp sonra ağdayı sürün.Müthiş kolaylık sağlıyor.

6-)Maske; sanıyorum ki bu maske tarifini bilmeyeniniz yoktur. Ama pudra demişken bu tarifi de vermeden olmaz. 
Sivilceli veya yağlı ciltler için pudra maskesi; talk pudrayla gül suyunu eşit miktarda bir kapta karıştırıp maske kıvamına getirin ve yüzünüze sürün 15-20 dk sonra gül suyu döktüğünüz pamukla maskeyi temizleyin. Cildinizde ki fazla yağı emdiğini göreceksiniz.
İnşalla keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur
Buraya kadar sabırla okuduysanız 'bu siteye katılın kısmından beni takip ederseniz sevinirim.
...Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. Bilmedigim guzel islevlerini de ogrenmis oldum bu hafta deneyecegim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler çok güzel bir blog, çok faydalı bilgiler edindim. Bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler begenmenize sevindim :) bende blogunuzu ziyatere geleceğim ;*

      Sil
  3. Cok cok faydali buldum yazinizi kullanabilecegim bir cok yontem ogretmis olduniz cok faydali bilgiler edindim blogunuzdan benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. yazını çok beğendim canım :) en kısa zamanda ( hatta yarın ) bir pudara alacağım :) yeni açtığımblog sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Bende beğendim çok fakat koltuk altı kararmasına ve bikini bölgesi içinde olur mu bu tarifler 5 aylık hamileyim zararı varmı

    YanıtlaSil
  6. Bende beğendim çok fakat koltuk altı kararmasına ve bikini bölgesi içinde olur mu bu tarifler 5 aylık hamileyim zararı varmı

    YanıtlaSil
  7. Bebek pudrasını karışım yapmadan direk uygulasak da işe yarar mi

    YanıtlaSil