1 Nisan 2014 Salı

Evde El Peelingi...





Merhaba Güzellikler...
Bugün ki konum bakımı en çok hak eden ellerimiz...
Ellerimiz temiz veya kirli her yere değiyor her işi yapıyor.Bazen kuruyor nemsiz kalıyor bazen çatlıyor bazen kızarıyor,kaşınıyor...Yani ellerimizin başına gelmeyen kalmıyor :)
Bizde en acil çözüm olarak el kremlerine saldırıyoruz kimisinin yumuşaklığını kimisinin kokusunu sevip sürüyoruz da sürüyoruz :)
Peki bu kremlerin faydasını maksimum seviye de alabiliyor muyuz? 
Bence alamıyoruz çünkü ellerimizin önce iyi bir temizliğe ihtiyacı var. Üzerinde ki ölü tabakayı atması gerekiyor.Ben bu ölü tabaka atma işlemini bazen ürünlerle bazen de evde kendim hazırladığım peelinglerle yapıyorum.
İlk önce ürünümden bahsedeyim;

Bu ürünü Bath&Body Works mağazasından aldım. Üzerinde de yazdığı gibi 60 saniyede manikür etkisi yarattığını iddia ediyor. O kadar olmasa da kesinlikle elleri yumuşacık yapıyor. Ama kullanımı biraz riskli, ürün kullanımı anlatılırken nemli ellerinize sürüp 60 saniye masaj yapın deniyor. Ama o 'Nemli el' kısmı o kadar önemli ki.Ellerinizi yıkadıktan sonra öyle bi kurulukta bırakmalısınız ki nemi yani ıslaklığı biraz fazla olunca ürün köpürüyor içinde ki şeker kristalleri anında eriyor ve duruladığınızda eller yapış yapış oluyor :(
Ellerinizin nemi çok az olduğunda da ürünü sürdüğünüzde zor dağılıyor ve şeker kristalleri hemen erimediği için ellerinizi ovdukça elleriniz kızarıyor o şeker parçaları can yakıyor falan filan...
Ama ürünü sürmeden önce ellerinizin ıslaklığını iyi ayarladığınız da ürün mükemmel işlev görüyor. Ellerinizi yıkadıktan sonra o kadar hafiflemiş hissediyorsunuz ki ben diyorum ki bazen şuan ellerimi tartsam 1 gr gelmez :) Yumuşacık, bütün yorgunluğu atmış, bebek eli gibi ellerim oluyor bide üzerine en sevdiğim el kremini sürdüğümde ellerim bayram ediyor resmen :) Yani bir ürünü iyi veya kötü diye değerlendirmeden önce 'doğru kullanımı' bilmek gerekiyor.Bu ürün bu şekildeydi ama tabi herkes böyle bir ürün almak zorunda değil zaten bbw mağazası da her şehirde yok ben bile İstanbul'a gittiğimde almıştım o yüzden şimdi de evde kendiniz yapabileceğiniz bir el peelingi tarifi vereceğim;
Malzemeler;


  • Toz şeker
  • Vanilya yağı veya lavanta yağı
  • Saf zeytinyağı (isteğe bağlı)
  • Vazelin
  • Bebe yağı
Tüm malzemeyi az miktarlarda bir kapta karıştırıp kuru ellerimize sürüyoruz 1 dk boyunca masaj yapıyoruz sonra sadece suyla duruluyoruz.Duruladıktan sonra hafif yağlı bir his kalıyor gibi hissedebilirsiniz ama birkaç dakika sonra o his kayboluyor.Sonrasında da krem sürmeye gerek kalmıyor.Bu tarif tamamen bana aittir.İnşallah severek uygularsınız. Lavanta yağı çok güzel bir koku veriyor. Ayrıca benim vazelinim gül kokulu ve pembe olduğu için aynı hazır el peelingim true blue gibi oldu :)
Buraya kadar sabırla okuduysanız 'bu siteye katılın kısmından beni takip ederseniz çok sevinirim.
...Sevgilerimle...




1 yorum:

  1. Merhaba, peki tırnak bakımı için neler yapılabilir tırnak etlerinin kalması nasıl önlenir tırnakların tırtıklı olması neden olur bu nasıl önlenir gibi sorular var kafamda ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bana yardımcı olabilir misiniz???

    YanıtlaSil