26 Nisan 2014 Cumartesi

Beauty Formulas Foot Mask ( Ayak Maskesi)

Merhaba Kızlaarr, yaz ayları yaklaşıyor haliyle dolaplar değişiyor yazlık kıyafetler ve ayakkabılar çıkıyor. Bütün kış sıkı ayakkabıların içinde kalan ayaklarımızda havaların ısınımasıyla ortaya çıkmaya başlıyor :)
Henüz sandalet ve terlik giyemesekte çorapları çıkardık en azından.
Evet, el bakımını hiç ihmal etmememize karşın kış boyunca ayaklarımıza bakım yapmadık en azından ben hiç yapmadım.
Ama artık ayak bakımına başlamanın vakti geldi geçiyor bile. Bakımlı bir kızın en dikkat etmesi gereken konulardan biridir bence ayak hem tırnakların düzgün ve ojeli olması açık ayakkabılar giydiğimizde çok önemli. Topuk kısımlarının sert ve kuru görüntüsü de hiç hoş değil bence.
Artık ayak bakımıyla ilgili de bol bol yazı paylaşacağım.
İlk olarak watsons da karşıma çıkan bir ayak bakım ürününden bahsedeceğim.
Çorap şeklinde giyilebilen bir ayak maskesi. Fiyatı da uygun olunca denemek için aldım.
İlk baş ayaklarımı tuzlu suda beklettim. Sonra tırnak kenarlarında ki etleri yumuşatmak için tırnak eti kremi sürdüm o krem emilince de bu bakım çoraplarını ayağıma giydim.


Bekleme süresi 20-30 dakika ben paketi açmadan önce her yerinin bezden yapılmış olabileceğini düşünmüştüm dedim yarım saat ayaklarım havada nasıl bekleyeceğim. Ama şükür ki bunu benden önce düşünmüşler :) Çorabın iç kısmı bez dış kısmı naylon yani terlikleri giyip evin içinde gezdim bile hiç bir yeri batırmıyor.

Böyle rahat kullanımı olunca da yarım saati geçirdim 45 dakika falan beklettim daha sonra çıkardım, çıkardıktan sonra yıkanmıyor.
Tabi ayaklarımın her yeri yumuşacık oldu en sert yer olan topuk kısımları dahi hiç ponza taşıyla ovmadan yumuşacık oldu. Ben çok sevdim fiyatı da 5 tl bu fiyata performansı çok iyi en azından artık ayda bir yaparım ben bunu.
Denemek isterseniz watsons mağazalarında maske satılan standların orda bulabilirsiniz.
...Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. Sonuç nasıl.Ayda bir kullanıyormusunuz yazdığınız gibi

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    beauty foot ayak maskesiyle silva pazarlama ile tanıştım. Çok memnun kaldım. çatlakların tekrarlamaması için silva pazarlamanın ayak bakım topuk çatlak losyonunu kullanıyorum. herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar. Hindistan'da kullandım bu ürünü. Hindistan'da terlikle ya da çıplak yürümekten 2 sene epey hasar görmüştü ayaklarımız. Bu ürünü keşfettim ve birkac kullanimda buyuk etki gosterdi. Yine almayi dusunuyorum ama bulamadim. bahadirrrx@gmail.com yardimci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Baby foot ile alakalı şu sitede birkaç yorum yapılmış. Bilemedim şimdi acaba https://www.esikayet.net/baby-foot-ayak-bakimi-maskesi/ şurada paylaşılan resimdeki gibi yaralarda da işe yarar mı?

    YanıtlaSil