29 Mart 2014 Cumartesi

Maybelline The Falsies Volum Express 'Black Drama'

Merhaba... :)

Yavaş yavaş baharı hissettiğimiz bu güzel pazar gününde size yine güzel bir ürün tavsiyesinde bulunmak istedim.
Uzun zamandır aralıksız kullandığım bittikçe yenilediğim rimelimden bahsedeceğim.
Kirpiklerim kısa, açık renk ve çift sıralı... Kirpikleri benim gibi çift sıralı olan var mı acaba çok merak ediyorum.Varsa yorum kısmına yazın :)
Evettt mucizevi rimelim bu...
Rimelin en büyük özelliği içinde minik minik kirpik eklerinin olması, uygularken bu minik kirpikler kendi kirpiklerinize yapışıyor ve uzunluk sağlıyor.
Fırça yapısı bu şekilde...Kıvrık yapısı sayesinde kirpikleri güzel kavrıyor ve kıvırıyor.
Fotoğraflar da ekstra kirpik kıvırıcı, kirpik pudrası gibi dolgunlaştıcılar yok.
Farka bakar mısınız? Kirpiklerim nerdeyse kaşlarıma değecek..
Tabii rimeli tek kat uygulamıyorum. Kat kat olabildiğince fazla sürüyorum.Ama çok şükür topaklanma olmuyor.
Sürerken bulaşma olmuyor yapısı çok sıvı değil zaten.
Gün içinde de hiç akma olmuyor.
Eee daha ne olsun? Bir rimelden başka ne isteyebiliriz?
Benim isteklerim bu kadar :)
Fiyatına gelince o da tadından yenmez.
Ben Watsonstan alıyorum fiyatı 19.90tl ara ara da güzel indirimleri oluyor.
Umarım keyifle okumuşsunuzdur.
Buraya kadar sabırla okuduysanız eğer 'Bu siteye katılın' kısmından beni takibe alırsanız sevinirim :)
...Sevgilerimle...



1 yorum:

  1. Eveett benim de kirpiklerim çift sıralı! Ama şu yazıyı okuyana kadar anlamamıştım neden kirpiklerimin tek tek tarak gibi ayrılmadığını:D hakkaten, resmen çift sıralıymış:D

    YanıtlaSil