11 Nisan 2014 Cuma

...KERATİN BAKIM...

Merhaba Kızlar...
Saçlarıma keratin bakımı yaptırdım ve bugün bu deneyimimi sizinle paylaşacağım. Ben bu bakımı ilk defa yaptırdım.
İlk baş keratinin ne olduğundan bi bahsedeyim.Keratin saçın en dış tabakasında bulunur. Protein liflerden oluşur. Saça parlaklık, elastikiyet, yumuşaklık ve güç sağlamaktan sorumludur.
Zamanla dış etkenlerden (nemlilik, kuruluk, güneş,klor vb. ) veya kimyasal işlemlerden (boya,röfle,perma vb.) dolayı bu keratin tabaka hasar görür. Saçlar da kuruluk,pullanma,kırık,kabarıklık gibi sağlıksız görüntü olur.
Saçta ki pul tabakası açık olduğunda saç zayıf, sönük, mat bir hale gelir zamanla boyayı dahi tutamaz içinde,saç uçlarınızın rengi hiç bir zaman istediğiniz gibi olmaz.
Amacımız saçtaki pul tabakasını kapatıp daha esnek, sağlıklı,parlak saçlar elde etmek. Pul tabakası kapalı olduğunda ışığı ayna gibi yansıtır ve saç çok güzel parlar.
Benim yaptırdığım profesyonel bir keratin bakım yani ancak kuaför salonlarında yaptırabilirsiniz.

PURE KERATİN
Saçım önce bu bakımın sampuanıyla iki kere yıkandı.
Sonra saçımın havluyla nemi alındı.
Saç 4 eşit parçaya ayrılıp 50 ml keratin uygulandı her yerine sonra tarandı. 35 dakika böyle bekledim.
Süre sonunda tekrar ilk baştaki şampuanla bir kere yıkandı.
Tekrar havluyla nemi alındı.
Cok az bir miktar Keratin Dolgu Saç Onarıcı serum sürüldü.
Saç tam kurumadan fırçayla hafif fön çeker gibi kurutuldu.
Ardından ince parçalar halinde düzleştiriciyle geçildi.
Düzleştiriciyle geçilmesinin sebebi keratini saça kitlemek.
Bu bakım sonrasında 48 saat saç yıkanmıyor. Bu süre içersinde keratin hala çalışmaya devam ediyormuş.
Bakımdan hemen sonra tabiki saçımı çok güzel hissettim zaten o düzleştirilmiş halde yumuşacık, parlak ve uçuş uçuştu. Biraz ağırlık vardı saçımda gerçekten bişey yüklenmiş gibi hissettim yani.
 48 saat sonrasında yıkadığımda ise saçıma su değdiği gibi suyla birlikte aktı gitti çok kolay açıldı taramakta da hiç zorlanmadım.
En güzel tarafı ise saçlarımın uçları çatal çatal, kırık ve kuruydu bu durum nerdeyse tamamen gitti. Bu bakım gerçekten yoğun bir bakım zaten sürekli bakım yapıyorsanız bunu da böyle bikaç ayda bir yaptırabilirsiniz.
...Sevgilerimle...

88 yorum:

  1. ışıl ışıl görünüyor ne kadara mal oldu size :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim annem kuaför olduğu için ben herseyden faydalaniyorum ama normalde fiyati 100 tl :)

      Sil
    2. Canım ışıl ışıl görünme güzel birşey ama önemli olan hem kalıcılık hem de saçı onarıp onarmadığı. Ben düzleştirme ile keratin yüklemeyi asla bir tutmam. Eğer saçım yıpranmışsa kesinlikle Katkısız Likid Keratin Serum kullanıorum ve saçlarımda yıpranmışlıktan eser kalmadı diyebilirim. Üzerine hafifçe argan yağıyla parlatırım.

      Sil
    3. Sert işlemlerden saçım kurudu yıprandı ve sonunda yandı hem yoğun saç dökülmem de çoktu saçlarm yavaş uzuyordu, şu an keratin dip bakım yağı kullanıyorum, hiçbir sorun kalmadı diyebılırım..

      Sil
    4. bende saçlarıma dipten uca keratin bakımı için onarıcı full set kullandım çok memnunum

      Sil
  2. Merhaba ozge hanim
    Benim saclarim da yeni yandi siyahtam platine kisa bir zamanda gectim cunku
    Annenizin kuaforune gelme sansimkz olur mu bir sekilde? Yada tavsiye edebileceginiz birsey var mi benim icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Buse Hanım, hangu sehirde yaşıyorsunuz ? Bizim kuaför salonu Tekirdağ da gelseniz çok iyi olur tabi. Benimde saclarim bir ara koyuydu ve tekrar sari olmaya karar verdigimde yavas yavas actik 2-3 ay sürdü açmak renk oturmasi daha da sürdü ama yipranmamasi icin saçı yormamak için böyle yapmak şart simdi bence saclariniza elinizden geldigince bakim yapip bir süre kimyasal islemlerdeb uzak durun

      Sil
    2. Tekirdağ mı? Adı ne neresinde ben de gelip yaptırmak istiyorum :) Bir de ürünlerin içinde Formaldehit maddesi yok değil mi? Bazı bakım kremlerinde o korkunç kimyasaldan bulunuyor da sormak istedim.

      Sil
    3. Yanan yıpranan saçlarını onarıcı intense keratin onarıcı full set ile hem keratin bakımını hemde dipten uca saç bakımınızı rahatlıkla yapabilirsiniz hemde evinizde tek başınıza kolay bir şekilde tavsiye ederim...

      Sil
  3. Yanitiniz icin tesekkur ederim.istanbul avrupa yakasindayim maalesef ve yaninlarda iseniz gelmek icin danisacaktim annenize.uzakmis maalesef
    Ben dogal sarisinim sizin sac goz ten rengine sahibim normalde ancak bir gaflettir siyah saca bulasmistim korkuyordum donmeye,korktugum da oldu.bes ayda donduk arada kahve kullandim onu aca aca elde edilen renk portakal oldu.onu da kirmak icin ha gayret son bir oreal yedi sacim ve ucuncu acmaya dayanamadi.tepeler yanik uclari normal seklinde bir sey oldu.bayan icin cok onemli saclar maalesef guzel kaliteli iken bu hale gelmesi beni cok uzuyor.nashi argan aldim hergun suruyorum ama keratin bakimi istiyorum bunun icin size danismak istemistim.cok tesekkur ederim
    Benim de saclarim sizin gibiydi ama simdi geride kaldi o gunler.masallah nazar degmesin cok cok guzel saclariniz var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok üzüldüm gerçekten keşke bizim saçlarımıza verdiğimiz değeri her kuaför verse koyudan dönerken biraz turunculuk oluyor tabi ama zamanla küllü renk boyayarak geçiyor açarak geçmesi biraz zor.. Nashi argan da güzel kullanmaya devam edin bence.. Bizim de bu keratin bakımları aldığımız marka İstanbul da zaten asıl yeri orda çalıştıkları bir çok salon var her semtte size en yakın salonu öğrenebilirim isterseniz. İnşallah saçlarınız en yakın zamanda toparlanır, sağlıklı olur.

      Sil
  4. Cok sagolun ilgilendiginiz icin tekrardan.bugun gittim kuafore acikcasi sac botoksu yaptigini cunku brezilya fonunu benim sacimin kaldirmayacagini soyledi.ne kadar artik yipranmis ise.aynen sizin tarif ettiginiz islem gibi pembe sivi suruldu beklendi ve preslendi.iki gun yikamiyorum vesaire.pazar tekrar yapacak.islem simdilik bu ve fiyatida sizin annenizinkinden pahali oldu.
    Isterseniz mail adresiniz var ise uygun duserse bulundugum semti yazarim kullanilan ilaclari satan yerler icin size,onceki sonraki halimin resmini de goderebilirim.neyken ne oldu neyse
    insallah toparlarim.sizinki gibi olabilecekken saclarim ki eskiden neredeyse oyleydi,kedi kili gibi kaldi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki brezilya fonu değil sadece keratin bakım..sac botoksu ilk defa duyuyorum bir arastirayim merak ettim sizin saciniza inşallah iyi gelir iyi olursa yazarsiniz tekrar merak ettim :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Özge hanım saçlarım uzun süredir banyodan sonra açılmıyordu tararken çok zorluk çekiyorum. Bu nedenle keratin bakımını uygulamadım saçlarım daha kolay açılabilmesi ve yıpranmaması için ama banyo yaptıktan sonra saçım yine aynı şekilde taramakta zorlandım. Ama kuruttuğum anda düzleşti keratinin etkisiyle.. Bana önerebileceğiniz bir şey var mı acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyodan sonra saç taramak gerçekten işkence gibi bilirim :( Benimde öyleydi ilk olarak tarağımı değiştirdim tangle teezer tarak aldım onunda yazısını yazmıştım. Birde saçımı sürekli topladığımda sonra yıkadığımda daha çok dolaştığını farkettim saçlarımı gün içinde de dolaştırmamaya dikkat ettim. Bir de her duşta saç maskesi uyguluyorum şuan ausse marka maske kullanıyorum sonra da gliss marka spreyler var kolay tarama için onlardan kullanıyorum senelerdir onlarda taramamda çok yardımcı oluyor geceleri uyurken de saçlarım dolaşmasın diye de örüp uyuyorum.. Benim çözümlerim bunlar oldu :) biraz zahmetli gözükse de tararken cinnet geçirip saçlarımı yolmamdan iyidir diye düşünüyorum size de fikir olur inşallah :)

      Sil
  7. düz saça mı dönüşüyo bu bakımla yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düz saşa dönen keratin bakım da var ama bu ondan değil :)

      Sil
    2. Düz saca dönen k eratin bakımı hangisi burda kuaför yapmıyo k eratin alırsan uygularim dedi Özge hanim hangi marka almalıyım düz saç olmasi için

      Sil
  8. Kuafırunuz tekirdağda tam olarak nerde ben çerkezkoyden gelmek istedi keratin bakım için çunku çok ihtiyacım var tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşıda zor bir yerde değil geleceğiniz zaman söyleyin ayrıntılı adres yazarım yada tel no veririm

      Sil
  9. Saçlar gür ve kaliteli korkmadan yaptırmışsiniz ama saç ince telli ise cesaret edilecek bir hareket değil. Saç zaten kiriliyor bir de o press değerse iğrenç bir şey olur

    YanıtlaSil
  10. Mrb benim saclarmda sizin kadar uzun ve sacima ombre yptrmk istiyorum tekirdgda okuyorum ama anneniz sacimi yiprnmadan ombre islemi yapablrmi bu arada sacim koyu kestane

    YanıtlaSil
  11. Özge hanım iyi günler ben keratin bakımının markasını sormak istiyorum söyler iseniz mutlu olurum

    YanıtlaSil
  12. Bende bugün keratin saç bakımı yaptırdım aynı marka pure keratin 50tl idi fiyatı siz biraz pahalı yapıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kERATİN YÜKLEME SADECE KATKISIZ KERATİN BULABİLİRSENİZ FAYDASI OLUYOR. çOK SUPER BİRŞEY.

      Sil
  13. Ozge hanim mrb bende bir merak uğruna keratin hakim uygulattim fakat benim saclarim dalgali kivircik bi yapiya sahip ve şuan ne yaparsam yapayim eski dalgalali haline donemiyorum bu bakimin etkisinden nasil kurtulabilirim :((( saclarimi ozledimmm:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yaptığınız keratin bakım değil kimyasal bakım desem inanırmısınız bana. Kuaförlerde ve kozmetik firmalarında lan tüm ürünler kımyasal maddelerle saçı yumuşatır ama uzun vadede saç bağlarını koparırlar. Siz de o gün veya o hafta saçınız yumuşaksa keratin saçı yumuşattı sanarsınız. oysa gerçek katkısız keratin saçı onarırken hafifçe de sertleştirir. Ama sonra yumuşar. Bu da katkısız keratin olduğunun ispatıdır. Bir diğer delil de katkısız keratin saçı kalıcı olarak onarır. saçtan hiç etkisini kaybetmez.

      Sil
  14. Ozge hanim mrb bende bir merak uğruna keratin hakim uygulattim fakat benim saclarim dalgali kivircik bi yapiya sahip ve şuan ne yaparsam yapayim eski dalgalali haline donemiyorum bu bakimin etkisinden nasil kurtulabilirim :((( saclarimi ozledimmm:(((

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  17. Aneni tebrik ediyorum ellerine saglik cok guzel olmus. Ben saclarimin duz olmasini istiyorum acaba hangi markaa keratin kullanmaliyim yardimci olursaniz cok sevinirim, cunku saclarimi duzlestirmekden dolayi yandilar ve kestirmeye kiyamiyorum cevabinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. keratin yagının sacı düzleşdirdigi ve cok iyi bakım yapdıgı soyleniyo dogrumu (düzleşdirdigi)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba özge abla ben 15 yasindayim benimde sacim felaket halde kirik aldirsamda bi fayda ettiğini görmedim sacimda yine kiriklar elinde sonunda olusuyo hem dalgali saca sahip olduğumdan dolasmasida beni sinir ediyo herşeyi demedim ama sacim hic canli ve güzel değil artik ben de keratin yaptirmayi düşünüyorum sizce birşey olur mu etkisi olur mu

    YanıtlaSil
  21. Merhaba özge abla ben 15 yasindayim benimde sacim felaket halde kirik aldirsamda bi fayda ettiğini görmedim sacimda yine kiriklar elinde sonunda olusuyo hem dalgali saca sahip olduğumdan dolasmasida beni sinir ediyo herşeyi demedim ama sacim hic canli ve güzel değil artik ben de keratin yaptirmayi düşünüyorum sizce birşey olur mu etkisi olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçınızın dalgasini bit nebze de olsa açabilir keratin bakım o yüzden bence sizin şikayetiniz sacinizda ki kuruluk üzerinde daha çok nem 'hydra ibaresi bulunan bakimlari kullanabilirsiniz

      Sil
  22. Bişi sormak istiyorum şimdi ben bayağı araştırdım ama bi cevap bulamadım bu keratin bakımı için herhangi bi urun kullanabilir miyiz yani ben proderma naturel keratin diye bisi aldım kalıcı düzlük için ise yarar mi biri bana yardımcı olabilir mi

    YanıtlaSil
  23. Bişi sormak istiyorum şimdi ben bayağı araştırdım ama bi cevap bulamadım bu keratin bakımı için herhangi bi urun kullanabilir miyiz yani ben proderma naturel keratin diye bisi aldım kalıcı düzlük için ise yarar mi biri bana yardımcı olabilir mi

    YanıtlaSil
  24. Bişi sormak istiyorum şimdi ben bayağı araştırdım ama bi cevap bulamadım bu keratin bakımı için herhangi bi urun kullanabilir miyiz yani ben proderma naturel keratin diye bisi aldım kalıcı düzlük için ise yarar mi biri bana yardımcı olabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcı duzluk ile keratin Bakimlar farklı aslında, keratin bakımı içersinde keratin bulunan herhangi bir markayla yapabilirsiniz ama kalıcı duzluk elde edemezsiniz

      Sil
  25. Benim saçlarımın dipleri de boyadan yanmıştı. Hızlı uzaması durmuştu. Hatta dökülme de gün be gün artıyordu. Felaket yaşamadan keratin dip bakım yağına başladım, şu an saç derim ve saç diplerim çok çok canlandılar. Hem dökülmem durdu, hem de hızlı uzama başladı, bunu boya zamanının erken gelmesınden anlıyorum. Herkese tavsiye ederim ama ilk başlarda yoğun kullamanızı tavsıye ederım sonra dökülme durunca azaltın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı sorundan kaynaklı bugün dip bakım yağı kullanmaya başladım. İlk başlarda yoğun kullanın demişsiniz ne kadar aralıklarla? Ve dökülme durunca ne kadarda bir kullanmak lazım?

      Sil
  26. Bende saclarima botoks yaptirdim hic memnun kalmadim kıvırcık benim saclarim normalde botoksdan sonra kabarikligi gitti arti sacim ne duz ne kivircik hic güzel görünmüyorlar ne yapabilirim eski haline gelmesi icin bilen var mi accaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımından etkisi gidince max 1 ay içinde eski haline gelecektir bu tarz bakimlar saçı duzlestirmeye meyillendiriyor dalgasini seven saçlara pek iyi gelmiyor o yüzden

      Sil
  27. Kullandiğı keratinin markası türü ve nerde satildigini ogrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Merhaba benim saçlarımın sadece uçlarında kaldı biraz kırık ve yıpranıklık saçım kısa zaten küt ve cumartesi ombre yaptırıcam pazar içinde keratin bakım için randevu aldım.ombre işleminde yıpranacağını biliyorum bir gün sonrasında keratin bakımının zararı olur mu aradan bir süre geçmesi gerekiyor mu? eskişehirde yaşıyorum ve kaliteli bir kuaförden randevu aldım ürün konusunda güvenebileceğim bir kuaför gerçekten keratinin faydası oluyor değil mi ?boşuna yaptırmış olmak istemiyorum.birde bayan bakım hakkında bilgi vermişti keratin bakımın düzleştirici gibi bir makinesi varmış bu saça zarar verir mi beni bu konularda bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler özge hanım:)

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  28. Keratin bakım ile ilgili sayfa ve bloglarda reklam amaçlı yönlendirmeler var hep. İsimler farklı yorum içerikleri hep aynı katkısız keratin diye siteye yönlendiriyorlar aslında. Bende kanıp almıştım faydasını görmedim. Yeni firmalardan değil geçmişi olan güvenilirliği ispatlanmış firma ürünlerini tercih edin paranız boşuna gitmesin.

    YanıtlaSil
  29. ozge hanim,peki saciniz ne kadar sure duz kaldi yaptirdiktan sonra?

    YanıtlaSil
  30. bebeğim hem kendin çok güzelsin hem saçların... rapunzel gibisin, paylaşımın için teşekürler en kısa zamanda yaptrmak istiorum bnd bu bakımı

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar bu yazıyı okumanızı tavsiye ederimmmm https://keratinsacbakimi.wordpress.com/2015/03/05/brezilya-fonu/

    YanıtlaSil
  32. Native Base bakımını instagramdan Buldugum https://www.instagram.com/sukruyentekin Sayfasında Yaptırdım ve çok memnun Kaldım şuanda Kampanyası var 99 TL

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar hepinize selamlar, Marien firması üretim ve satış pazarlama müdürüyüm, istanbul anadolu yakasına elden diğer illere kargo ile aklınıza gelen tüm kozmetik ürünlerini gönderebilirim, bizdeki ucuzluk ve kaliteyi hiçbir yerde bulamazsınız, memnun kslmadığınızda paranız iade.. fabrikayı yeronde görmek isteyenlerin başımızın üstünde yeri var ,dudullu organize sanayi bölgesi imes'e çay içmeye bekleriz... iletişim için 05319923858 Alp Yılmaz.

    YanıtlaSil
  34. her ay yaptırma zorunluluğu var mı peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Ancak söyle bir durum saçlınızdaki yıpranmaya göre seans süresi artabilir sadece. Liquit keratin markasını öneriyorum kalıcı etkisi var adamlar garantili set satıyolar. Saçlar iyleştikten sonra liquit keratin kremi, şampuanı kullanmaya devam edebilirsiniz.

      Sil
    2. Evet bende de mega seti var çok pahallıya aldım indirim gününü kaçırdım gerçekten çok iyi marka

      Sil
    3. Bende bu ürünlerden kullanıyorum ücreti hiç önemsemiyorum çünkü gerçekten çözüm sağlayan tek ürün bu sebeple artık liquid keratin dışında ürün kullanmıyorum.

      Sil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pahalıda olsa alacam başka bi seçeneğim yok tek çözümüm çünkü

      Sil
  36. Merhabalar özge hanım ben başörtülü bir hanım bundan dolayı galiba sıklıkla dökülüyordu saçlarım ama saf keratin kullandıktan sonra gerçekten ısıl ısıl oldu saçlarım sizlere bilgilendirme için teşekkür ederim. liquid keratin gerçekten işe yarıyor.

    YanıtlaSil
  37. Bu likit keratin biraz pahalıymış ben keratin eczanesi diye bir siteden aldım full set hem saç dökülmesini kesti hemde keratin saçıma kısa sürede kaynadı çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  38. liquid keratinden başkasını kullanmayın. hepsi katkılı diger urunlerın.

    YanıtlaSil
  39. bende keratin eczanesinden yanan saç bakım seti almıştım aslında başlangıçta tereddüt etmedim değil çünkü şişe gerçekten gözüme çok küçük gelmişti 50ml olduğu için ve saçlarım oldukça yıpranmıştı ama 3 4 seansta keratin saçlarıma tamamen kaynadı ve inanılmaz bir hacim kazandı gerçekten çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  40. Şeyda Canım bende keratin eczanesinden saf keratin serum aldım 2 seanstır kullanıyorum ama daha şimdiden keratin saçlarıma kaynadı çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  41. Yaa bu keratin tam anlamıyla bir mucizeymiş daha önce de buna benzer birşeyler kullandım ben ama sanırım bundan daha iyisi olamazdı keratin eczanesi benim gerçekten güvenimi kazandı saçlarımı onlara emanet ettim hızlı uzatmaya geçtim saçlarımı

    YanıtlaSil
  42. Ben keratinle çok ilgili birisiyim bu sebeple çoğu ürünü denemişimdir ama benim için saf olması önemli bu şekilde güvenle kullandığım ve memnun kaldığım liquid keratin var sadece.

    YanıtlaSil
  43. Ben keratinli onarıcı full set kullanarak hem saçlarımın ihtiyacı olan saf keratini saçlarıma yüklüyorum hem de saç dökülmemi durdurarak saçlarımın hızlı uzamasını sağlıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
  44. benim saçlarım sağlıklıydı ama dökülmelerim artmıştı ben bu yüzden intense keratin dökülme seti kullanmayı tercih ettim ürünler oldukça etkili saçlarım oldukça gürleşti

    YanıtlaSil
  45. bende intense saf keratin kullanıyorum gerçekten çok memnun kaldım saçları oldukça iyi toparlıyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  46. Ben keratin bakımımı evde kendim yapıyorum önce kuaförde yaptırıyordum ama onlarda kimyasal içerik olduğunu ve belli sürelerde yaptırmazsam saçımın daha kötü olucağını sonradan öğrendim çünkü yaptırdıktan 3 ay sonra falan saçlarım yaptırmadan öncekinden çok daha kötü bir hal aldı o yüzden araştırdım ve doğal keratin seti yapmam gerektiğini gördüm hemen liquid keratin den şipariş verdim kullanınca zaten farkı anladım ama yinede denemek için seti kullanıp 4 ay falan ara verdim saçlarım hala sıkıntısız kalıcı bir etki yani diğeri gibi belli süre sonra daha kötü yapmadı saçlarım için artık başka bir ürün kullanmıyorum bakımından şampuanına kadar saçlarımda sadece liquid keratin kullanıyorum artık. Tabi bunlar bu saçı düzleştiren tamamen kimyasal ve fönden oluşan olay değil sadece bakım için olanlardan bahsediyorum.

    YanıtlaSil
  47. bende intense saf keratin kullandım oldukça memnun kaldım işin gerçeği bu kadar iyi sonuç almayı beklemiyordum ama saçlarımı çok iyi topladı belirli aralıklarda kullanmakta fayda var

    YanıtlaSil
  48. Saçlarıma bu zamana kadar çok bakım denedim ve genel olarak çok uzun uğraşlar verdim bu bakımlara ama evde liquid keratin ile bakım yapmaya başladıktan sonra anladım boşa zaman harcamışım bakım yapıyorum diye kendimi kandırmışım diğer şeylerle şuan kolay ve hızlı bir şekilde evde kalıcı olarak bakım yapıyorum artık liquid keratin sayesinde :)

    YanıtlaSil
  49. Bir çok bitkisel yağ kullandım saçlarım için ama saçlarımda yanıklar olduğu için etkili olmadı bu yüzden sürekli denemeye devam ederken liquid keratin ile karşılaştım ondaki ürünleri kullanmaya başladım ve saçlarımın diplerindeki kaşıntı ve dökülmeyi durdurdum yanıklarım bile kendini toparladı artık saçlarımda hiç problem kalmadı.

    YanıtlaSil
  50. https://www.keratineczanesi.com sitesindeki ürünleri kullanmışım oldukça beğendim fiyatları da fena değildi

    YanıtlaSil
  51. Saçlarım sürekli bakım istiyor boyadan ve yaptığım işlemlerden çok yıprandığı ve kuruluklardan kaynaklı olarak ama kullandığım hiçbir ürün saçlarım için tam bir çözüm olmadı Hindistan cevizi yağı falan kullandım saçımdayken saçımı yumuşattı ama yıkadığımda sert ve yıpranmalar geçmiyor tavsiye üzerine doğal keratin denedim saçlarım da yıpranmalar ve sertlik kalmadı patentli olanından aldım doğal bir şekilde kullanıyorum saçlarım sonunda istediğim şekilde yumuşak ve yıpranmışlık yok rahat rahat istediğim işlemi boyamayı yapıyorum ve kuaförüm bile kullandığım ürünlerden almaya karar verdi saçımdaki farkı gördüğünde. Artık saç bakımım için patentli keratin kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  52. bende intense saf keratin uyguluyorum saçlarıma gerçekten dolgun ve güzel oluyor saçlarım tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  53. Saçlarımdaki yıpranmalardan kesmeden kurtulmak için doğal keratin kullanıyorum. Saçlarımdaki yıpranma kalmıyor doğal keratin sayesinde bunun yanı sıra uzama da oluyor evde keratin botoksu yapmak için patentli keratin vazgeçilmezim oldu. Saçlarım ilk defa bu kadar sağlıklı, bakımlı ve uzunlar.

    YanıtlaSil
  54. boya, deniz ve güneşten çok yıpranmış olan ince telli dalgalı saçlarıma saç botoksu(keratin yüklemesi) yaptırdım. benim kuaförüm nativebase ürünlerini kullanıyor. saçlarımın kabarık, dağınık uçuşan hali gitti, yumuşacık oldu. banyoda az dökülüyor. etkisi uzun sürsün diye sadece nativebase sülfatsız şampuan kullanıyorum. yıkayıp kurutuyorum ve hiç kabarmadan o şekilde rahatça kullanıyorum. ben memnun kaldım. 300 tl ye yaptırdım. 500ml şampuan fiyatı da 110 tl.

    YanıtlaSil
  55. ben kuaförde keratin bakımı yaptırmıyorum çünkü içerisinde formaldehit gibi kimyasal maddeler içeriyor yoksa doğal bir keratin saçlara bi anda nüfus etmez ben evde kendim intense keratin eczanesinin bakım ürünlerini kullanıyorum hem doğal hem de etkili ürünler. tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  56. Siz en çok hangisini tavsiye edersiniz intense Keratin mi liguit keratin mi intense de kimyasal var mi saf mi

    YanıtlaSil