18 Nisan 2014 Cuma

TANGLE TEEZER (Aqua Splash)

Merhabalarrrr....
Bugün yeni aldığım mucizevi tarak Tangle Teezer dan bahsedeceğim sizlere.Yabancı bloggerların öve öve bitiremediği bu değişik dizaynlı tarak ilk baş baya bir merak uyandırdı bende. Sonra araştırdım iyi yorumlarını okudum. Bende zaten bir tarak arayışındaydım. Çünkü saçlarımı taramak gerçekten çok uzun zamanımı alıyordu yıpratmadan, yolmadan taramaya çalışıyordum ama sonunda sıkılıp hırpalıyordum biraz saçlarımı :(

Bu tarakta saçı yıpratmadan, uçlarını kırmadan saçı yormadan saçtaki bütün düğümleri kısa sürede açtığını söylüyordu.
İlk baş morhipo ve lidyana yı araştırdım the orginal modelini alacaktım.
Fotoğraf alıntıdır.
Bu tarağın the orginal adlı modelinin sitelerde bu rengi yoktu siyah, mavi falan vardı o yüzden alıp almamakta karasız kaldım. Evet çünkü benim için renk çok önemli :)

Daha sonra Tangle Teezer ın instagram sayfasıyla irtibatım oldu onlarda bana saçlarım için aqua splash modelinin daha uygun olduğunu söylediler saçım uzun olduğu için.
Bende morhipo dan aqua splash modelini sipariş ettim. İki günde de geldi. 

Aqua splash modelinin özelliği saçları duştayken de çok iyi taramasıymış. Ben saçların duşta taranmasına karşıydım aslında saç o kadar ıslak olunca güçsüz ve savunmasız kalıyor dökülmeyecek teller bile kendini salıp dökülüyor gibi geliyor. Ama dedim madem böyle bir özelliği var denemeliyim duşta da saçımı bununla taradım ve gayet iyi tarandı hiçte dökülmedi. Sanırım içi boş dizaynı da duşta böyle içinden su akıp geçsin diye olabilir yada ben uydurdum bunu bilmiyorum :)

Dişleri biri küçük biri büyük ve hepsi birbirine aynı uzaklıkta olacak şekilde tasarlanmış. Saçı tararken böyle sanki üstten üstten tarıyormuş gibi oluyor dişler saçın içine girmiyor ama sonuç olarak oradaki bütün dolaşıklık açılmış oluyor. Gerçekten benim saç tarama süremi baya kısalttı hatta artık sadece 5 dakika falan sürüyor saçlarımı taramam. Bütün dolaşıklıkları düğümleri açıyor. İyiki de almışım diyorum.

Fiyatına gelirsek bu aqua splash modeli 55 tl, the orginal modelinin fiyatı da 42 tl. Değer mi derseniz bence uzun yıllar kullanılabilecek bir şey için değer.
Sayfamı bu sayfaya katılın kısmından gmail hesabınızla takibe alırsanız çok sevinirim...
...Sevgilerimle...



3 yorum:

  1. Ben bir soru sormak istiyorum .Aynı şekilde saçlarım uzun ,bu boyunumu alayım ,yoksa diğer ufak olanını mı? Saçları sadece ıslakkenmi tarayabiliyoruz .Kuru ikende faydası oluyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana tangle teezer türkiye instagram sayfası bu modeli önerdi iki modelinde diş yapısı aynı ama boyutları farklı saçlarınız uzunsa tarağı elde daha rahat tutmak açısından bu model boyut olarak daha iyi bence ama işlevi aynıdır sanıyorum ki. Ben duştan sonra tarıyorum, duşta tarama özelliğide var tarağın, ama kuruyken sadece bir kere denemek için taradım iyiydi yani yine iyi tarandı saçım ama kuruyken taramaktan yana değilim uçlardaki kırıklar kopuyor hep kuruyken :(

      Sil
  2. İkisinin farkı ne yani orijinalinin daha pahalı olması gerekmiyor mıydı?

    YanıtlaSil