7 Nisan 2014 Pazartesi

Hızlı Saç Uzatıcı Tarifler

Merhaba Güzeller...
Bugün yine çok sorulan sorulardan birinin cevabını yazacağım. Hepimizin sıkıntısıdır uzun açlar benimde bundan bir kaç yıl önce en çok ilgilendiğim konuydu saç uzatmak şuan saçlarım istediğim boyda olduğu için artık bu tarifleri uygulamıyorum. Ama saç uçlarımın bakımı için elimden geleni yapmaya devam ediyorum. Bilen biliyordur annemin kuaför salonu var ve saç bakımları dolu bizde on beş günde bir multivitamin kompleks ayda bir lifting veya keratin bakım yaptırıyorum. Onlarında yazısını en kısa zamanda yazacağım. 
Saçlar siz hiç bir şey yapmasanız dahi ayda 1 cm uzar saçım hiç uzamıyor gibi bir şey kesinlikle düşünmeyin. Saçlar saç dibinden uzar saçların uçlardan uzadığını düşünen bir çok insan var o yüzden bu konuya da bir açıklık getireyim dedim. Yani saçlarımızın uzaması için yapacağımız her şeyi saç diplerimize yapacağız. Ancak saçlar dipten sağlıklı uzuyor ama saç uçlarından sürekli kırılıyor ve kopuyorsa ilk baş saç uçlarını toparlamak lazım. Buna en basitinden duşta saç kremi kullanmak yerine saç maskesi kullanarak başlayabilirsiniz. Saçlarınızı sampuanladıktan sonra suyunu iyice alıp maskeyi sürüp birkaç dakika beklettikten sonra duruluyorsunuz. Bunun için duşta saçınızın suyunu almak için bir havlu bulundurmanız gerekecek. Saçın suyunu almadan kullandığınızda saçınıza sadece yumuşaklık veren standart bir saç kreminden farkı kalmaz maskenin. 
Saçlarının uzamasını isteyip de sürekli kestirenleri de pek anlamıyorum açıkçası bende kestiriyorum saçımı ama 1 cm bile değil şuan bile o kadar az kestiriyorum ki.. Hele uzamasını istediğim dönemde hiç kestirmedim diyebilirim ama saç uçlarıma hep bakım yaptım hep kırıklarını onarmaya çalıştım yoksa dipten uzayıp uçtan kopunca da pek bir anlamı yok.
Ben en iyisi saç uçları bakımına ayrı bir yazı hazırlayayım çünkü bu yazı birazdan amacından şaşabilir :))
Ben saçlarımı uzatma döneminde sadece üç ürün kullandım.
Bunlar yılan şampuanı yılan yağı ve hazır saç bakım yağı.
Fotoğraf alıntıdır.
Bende bu markayı kullanmıştım bu şampuanı aktarımdan almıştım.
Fotoğraf alıntıdır.
Bu yılan yağını akşamdan saç diplerime sürüp sabaha kadar bekletiyordum.
Saç diplerime yağdan daplatıp parmak uçlarımla masaj yapıyordum.
Fotoğraf alıntıdır.
Bu saç bakım yağını da aktardan almıştım içinde bir çok yağın karışımı var bunu hem saç diplerime hem saç uçlarıma uyguluyordum.
İçinde badem yağı, buğday yağı, zeytin yağı,çam terebentin, ceviz yağı,avaokado yağı, susam yağı, fındık yağı,soya yağı, jojoba yağı, hindistan cevizi yağı,çörekotu yağı,ısırgan yağı,defne yağı bulunuyor.
Bu yağların hepsini tek tek alıp karıştırmaktansa böylesi bence daha kolay.
Şimdi evde hazırlayabileceğiniz bir tarif vereceğim;
Malzemeler;
  • Bepantane ampul
  • Bemiks ampul
  • E vitamin ampul
  • Badem yağı 
  • Yılan yağı
  • Hint yağı
  • Zeytinyağı
Hepsinden azar azar spreyli bir şişeye koyup saç diplerine püskürtün parmak uçlarınızla masaj yapıp saçlarınızı sarın yada sadece toplayın o şekilde durabildiğiniz kadar çok durun hiç bir zararı olmaz. Bu malzemelerin hepsini bulmanıza da gerek yok en az birini yada evde sadece badem yağı zeytinyağı varsa sadece onlarla da olabilir. Sadece yılan yağı da olabilir.Yani size nasıl kolay geliyorsa öyle hazırlayabilirsiniz. Bunu haftada 2-3 kez yaparsanız 1 ayda sonuç alırsınız. Ama hiç bir şeyden mucizeler beklemeyin biz o ayda 1 cm uzamayı 1.5 cm yapsak bile inanın çok bir şey yapmış oluruz.
Bir de turp suyuyla yapılan bir tarif paylaşayım ben bunu bir kişiden duymuştum o da kimseye söylemiyordu bunu zar zor öğrenmiştim ama sadece bir kere yaptım :) Çünkü turp kokusu beni fena yaptı belki siz denersiniz diye kısaca yazayım. Orta boy bir turbu rendeleyin (siyah turp olursa daha iyi) yarım lt kadar suda kaynatın sonra süzün soğuyunca spreyli bir şişeye döküp saç diplerine uygulayın. Mucizevi bir şey falan diye duydum ama inanın tam olarak kullanmadığım için tam bir şey diyemiyorum.

Ve son olarak saçınız için olsun cildiniz için olsun her ne yapıyorsanız ürün veya tarif yapmadan önce bu ne işe yarar ki kesin işe yaramaz bu ürün kötü gibi önyargılarla başlamayın her zaman bu bana iyi gelecek bu benim derdime şifa olacak gibi pozitif düşüncelerle başlayın arkadaşlarım lütfen...

...Sevgilerimle...


28 yorum:

  1. ooohh maşallah zaten bebek gibisin saçlar da efsane olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim utandirdiniz beni :)

      Sil
  2. Masallah saclarınız gerçekten çok bakımlı benim de aynı bu boydaydı ama dalgalı kabarık saçları her gun boyle duzleştirmekten sıkıldıgım icin 30cm den fazla kestirip omuzlarimda bıraktırdım. Böylesinin daha kolay olacağını sandım daha kolay düzleştiririm sandım :) sonuc hüsran oldu suan kabarık ve duzleştirsem bile şekile girmeyen saçlarım var :) bir an önce tekrar eski haline gelmesini istiyorum, tavsiyelerinizi not aldım en kısa zamanda aktara gidicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en yakın zamanda istediğiniz boya gelir saçlarınız bence düzleştirmektense dalgalı saçlarınızın avantajlarını kullanın en azından uçlardan daha az kırılma olur ve uzuma daha çabuk fark edilir..Aktar alışverişinizin derdinize deva olması dileğimle :))

      Sil
  3. Saç dökülmesine karşı ve yeni saç çıkması için ne yapabilirim?? :(

    YanıtlaSil
  4. Bir de çam terebentini şampuana katınca saçı uzatıyormuş doğru mu? :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir konu olmuş teşekkürler birde birşey soracam bu sitedeki http://senlemoda.com/evigen-bemiks-bepanthen-nasil-kullanilir bu uygulamada başarılı olurmu? Bu sitede bir çok konu buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba saçımın boyu kulak mememin altında ben mecbur olduğum için kestirmek sorunda kaldım ama kendimi gerçekten çok kötü hissediyorum kestiğimden beri ve hemen uzamasını istiyorum şu en üstteki yılan yağı ve başka sprey şeklindeki yağ saçınızı ne kadar sürede uzattı. bana yardımcı olur musunuz rica ediyorum gerçekten saçlarımın uzamasına çok acil ihtiyacım var çünkü inanılmaz kötü hissediyorum. şimdiden teşekkür ederim.

      Sil
  6. Ben 13 yaşındayım ve affedersiniz salak gibi saçlarımı kazıttım yani kazıtmadım gittiğim kuaförde makine yoktu erkek gibi kestirdim saçlarım hiç hızlı uzamıyor ne yapmalıyım yaşım da pek büyük olmadığı için annem kimyasal maddeler içeren şeyleri kullanmama izin de vermiyor şuan ağlamak istiyorum :( :( off ya lütfen bana göre bir öneri falan bulun lütfen yaa keşke sizin yanınızda olabilsem :( :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef sabret ve düzenli beslenmekten başka yapabileceğin bir şey yok :( her saç mutlaka ay da 1-1,5 cm uzar süreyi buna göre hesaplayabilirsin..bu yazımda yazdıklarım da hiç biri kimyasal değil doğal yağlarla destek yapabilirsin ama mucizeler bekleme ki zaten uzayacaklar :)

      Sil
  7. yine ben hatırlamadıysanız 13 yaşındaki kızım :D :D tavsiyeniz var mı acaba çok sabırsız bir insanım da :D :D

    YanıtlaSil
  8. meraba benim sacim suan omzumun biraz altinda sirtima kac ayda gelir.s

    YanıtlaSil
  9. Spreyle yılan yağını aynı anda mı sürüyordunuz

    YanıtlaSil
  10. Eğer yılan yağını akşamdan sürüp sabaha kadar bekletsem başımda saç kalmazdı. Ben 1 saat kadar beklettim banyoda elime bir top saç gelince ne olduğumu anlayamadım. Sakına dikkat edin önce az az uygulamaya başlayın. Güzel bir yazı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım böyle bir sey yaşadığınıza bir yan etkisi olabileceğini düşünmemiştim ve duymamıştım ama demekki daha dikkatli olmak gerekiyormuş.. inşallah dökülen saçlarınıza kısa zamanda kavuşmussunuzdur

      Sil
  11. MRB BENIM SAÇLARIMI OCAK AYINDA KESTRDIMM BAYA KISA SMDI OMUZLARIMDA COK UZAMADI YANIII ONCEKI UZAMALARINA NAZARAN KÜSTÜ BANA SAÇIM DEDIGINIZ YAĞLARDAN DENEYECEĞİM UMARIM IYI GELIR

    YanıtlaSil
  12. MRB BENIM SAÇLARIMI OCAK AYINDA KESTRDIMM BAYA KISA SMDI OMUZLARIMDA COK UZAMADI YANIII ONCEKI UZAMALARINA NAZARAN KÜSTÜ BANA SAÇIM DEDIGINIZ YAĞLARDAN DENEYECEĞİM UMARIM IYI GELIR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeytınyağı hızlı ve sağlıklı uzamasını sağlıyo.En azından diğer yağlara güvenmiyorsanız zeytinyağını saçınıza her banyodan sonra (diplere) uygulayabılırsın.Benim saçım önceden belimdeydi ve çok gürdü.Ama ben kestirdim ve 3 kez kestirdim yani şöyle iza edeyim ilk az kesitrdim sonra biraz fazla en sonunda omzumda ve saçım bağlanmıyo çok rahatsız oldum.Üzülüyorum eski fotolarda falan cidden biraz üzüyo ama yılan yağına güvenmiyorum.Daha önce arkadaşım kullanmıştı ve başında bit gördüğünü canlı oldugunu söyledi ve 2 ay ilaçlarla vs şampuanlarl saçından atmakla oğraştı tabi bu 2 sene önceydi şimdi saçı belinde.Üzülme önerim bıoblas almayı düşün.Herkes övüyo bende alıcam ama etkısı ne zaman kadar bellı eder??

      Sil
  13. Merhaba saç uzatma konusunda şu sitelerde de faydalı bilgiler var. Kükürt, arginine, keratin ve vitaminler saçı uzatan maddeler
    https://sacuzatmayontemi.wordpress.com/2015/07/31/cabuk-sac-uzatma/
    http://sacuzamasi.blogspot.com.tr/2015/02/sac-nasil-uzar.html#more
    http://www.hintyagi.org/

    YanıtlaSil
  14. Bu saclar takma

    YanıtlaSil
  15. sarı saçın malzemeleri nelerdir acaba?

    YanıtlaSil
  16. Saçlarım yıllar içinde o kadar işlem gördü ki sonunda küstü bana. Eskiden hızla uzayan saçlarım hem uzamaz olmuştu hem de dökülmeye başlamıştı. Denemediğim yol, çare kalmamıştı ama sonuç alamıyordum. Arkadaşımın tavsiyesi ile Keratin iksir gözenek açıcı kullanmaya başladım. Şimdi her gördüğümde arkadaşıma teşekkür ediyorum. Belki size de faydalı olur bu yöntem diye yazmak istedim. Saçlarım hem hızlı uzamaya hem de yeni saçlar çıkmaya başladı.

    YanıtlaSil
  17. asli yeter reklam yaptigin her yerde ayni cümleler degisik isimle atilmis

    YanıtlaSil
  18. Saçlarım çok yavaş uzuyor hatta uzamıyor sanki kestirmeye korkuyorum. Ama içim gidiyordu kısa saç modellerine dayanamadım en son kestirdim. Çok da beğendim uzun süre kullandım ama uzatmak istediğimde uzamıyor kaç ay bekledim uzasın diye uzamadı. En son liquid keratin kullanmamı önerdi arkadaşım, kullanmaya başladım. Umudum yoktu ama o kadar çok şey denedim bir de onu deniyim dedim iyi ki denemişim. Saçlarım uzamaya başladı hızlı bir şekilde uzamaya devam ediyor. İlk defa kısa sürede istediğim saç uzunluğuna ulaşıyorum. Artık uzamaz diye istediğim modellerden vazgeçme devri bitti, kestir sıkılınca tekrar uzat yapıyorum saçlarımı omuzlarımdan biraz aşağıya kadar uzattım. Sıra belimin altına kadar uzatmak da daha önce uzadıkça yıpranıyor ve cansızlaşıyordu saçım, artık o da olmuyor hem hızlı uzuyor hem de canlı ve gür görünmeye devam ediyor.

    YanıtlaSil
  19. https://www.lazimbana.com/tala-yilan-yagi-20-ml-p-76001
    https://www.lazimbana.com/naturoil-tatli-badem-yagi-20-ml-p-73687
    bu iki ürünü karıştırıp 3 akşamda bir uygulayın, 2-3 saat kalsın. 1 ay sonra sonuca inanamazsınız

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Sacinizda hangi renk bota var hangi adımları uyguladınız söylermisiniz

    YanıtlaSil