28 Mart 2014 Cuma

Wake Me Up Fondoten İncelemesi

Rimmel London Wake Me Up 

Merhaba...

Uzun bir aradan sonra bloguma döndüm.Nedenini bilmeyenlere söyleyeyim sınav (ygs) yüzünden yazamadım bayadır.
Ama hızlı bir dönüş yapıyorummm :)
Bu güzel dönüşe de bu aralar favorim olan 'aradığım fondoteni buldum' diyebileceğim bir ürün olan wake me up tan bahsedeğim.
'Wake me up' tercüme olarak beni uyandırsın- beni uyandır gibi bişey yani ürün demek istiyor ki seni uyandıracağım yüzünü ışıl ışıl yapacağım dinlenmiş,taze,güzel bir cildin olacak ! 
Peki dediğini yapıyor mu ?
Evet! 
Bende Sand ve Clasic Beige renkleri var.Sand biraz koyu geliyor ama idare ediyorum. Bana uyan renk true beige ama o rengi bulamadım.Renk bulma sıkıntısı var biraz.Neyse...
İçinde çok çok minik simler var kesinlikle abartılı bir ışıltı yapmıyor.
Kapatıcılığı orta düzey.
Altına baz ürün, üzerine pudra gerektirmiyor.(bence)
Cildinizle tam bir bütünlük sağlıyor çok makyajlı bir görüntü olmuyor.
Gözenekleri belli etmiyor. Bence en güzel özelliği.
Az bi miktar ürün yeterli oluyor.
Ben elimle uyguladım ince bir yapışı var zaten dağılımı çok kolay.
Ben bu fondoteni kullanınca üzerine allık olarak The Balm Hot Mama uyguluyorum bilen bilir o allığın içinde de simler var o yüzden az ve kontrollü uygulamak gerekiyor.
Ama ikisi birleşince çok güzel enerjik ışıl ışıl bir cilt oluyor.
Bu fondoteni watsons mağazalarında 25 TL civarında bulabilirsiniz ama ara ara güzel indirimlere giriyor.
Bunlar da Wake Me Up ile yaptığım birkaç makyaj örneği;
Fotoğraflar filtresizdir.

 İnşallah keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur.
...Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder