17 Şubat 2014 Pazartesi

GOLDEN ROSE CAT'S EYES LİNER

Merhabalar...
Bugün size bu aralar favorim olan eyeliner dan bahsedeceğim...
Uzun zamandır mat eyeliner arayışı içindeydim, ama hiç bir eyeliner da özellikle yazılmış 'mat' ibaresi yoktu ve deneyerek bulmaya çalışıyordum. Sonra Golden Rose marka bunu yaptı :) İlk başlarda bende bloggerlarda gördüm ama bir türlü bulamadım bu eyelinerı, buralara gelmesi baya bir sürdü ama sonunda Watsons'da buldum.
Fiyatı da çok uygun 6 TL
Peki ben bu eyelineri nasıl mı sürdüm ?
Ben bu şekilde kalın sürüyorum ama fırçası ince ve istediğiniz incelikte sürebilirsiniz.
Kadife gibi mi duruyor desem, deri gibi duruyor desem :))
Kalın ve uzun
Kısacası bence makyajın en önemli parçalarından biri eyeliner o yüzden iyi seçmek gerekiyor ki bu eyelinerin kalıcılığı da gayet iyi..
..Sevgilerimle..




1 yorum: