17 Şubat 2014 Pazartesi

Rapunzel Secret _Kömür Özlü Saç Bakımı_

Merhabalar...
Bugün sizlerle bu aralar sık karşılaştığınız rapunzel secret bakımı deneyimimi paylaşacağım.
Şimdilik ürünün sadece numunesini kullandım,sitesinden form doldurmuştum ve numune çok hızlı bir şekilde geldi.Firma olarak kesinlikle ilgililer bence.
Şimdi gelelim ürüne; ürünün vaad ettikleri
  • onarma 
  • parlaklık
  • kolay tarama
  • yıpranık saçları güçlendirme
kısacası bu şekilde..
  • Önce saçlarımızı yıkıyoruz,sonra saçımızın suyunu iyice alıyoruz
  •  Kremin kıvamı bu şekilde çok kaygan, dağılımı çok iyi ve kokusu çok güzel
Ve hiç taramadan direk ürünü saçın boy ve uçlarına yedirmeye başlıyoruz
Hiç tarak sürülmemiş hali
Bakımı sürmeye başlıyorum
Sürdükçe dolaşıklar kendiliğinden açılıyor 
Bu şekilde saç dibine değdirmeden aşağı doğru el hareketleriyle yediriyorum
Hiç tarak değmeden taranmış oldu
Hepsini yedirdikten sonra saçımı sardım ve 15dk bekledim
Sonra sadece bol suyla duruladım ve kuruttum
Etkisini daha iyi anlayabilmek için başka hiçbir ürün kullanmadım
Sadece kuruttum ve hiç fön ihtiyacı duymadım 
  • Saçımdaki elektriklenme kayboldu
  • Hacimli ve havalı oldu
  • Temizlik hissi
  • Yumuşaklık
  • Kolay tarama bunların hepsini hissettim ve ben beğendim.
Sizde isterseniz https://www.rapunzelstore.com adresinden ulaşabilirsiniz...
  Sevgilerimle...



4 yorum:

  1. Saclarimin bu boya gelecegi gunleri iple cekiyorum:) cok guzel saclariniz var. masallah diyelim:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim İnşallah sizin saçlarınızda kısa zamanda istediğiniz boya gelir..
    Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. :)teşekkür ederim özgecik verdigin bilgiler icin

    YanıtlaSil