3 Şubat 2015 Salı

WET N WİLD ( SÜPER ÜÇLÜ )

Merhaba güzellikler,
Başıma ne kadar blog tembelliği vurmuş olsa da yazmaya başladığım zaman ne kadar keyif aldığımı hatırlıyorum ve kendime bundan sonra daha çok yazacağım diye söz veriyorum :)
Ben çoğunlukla bir ürün alırken öyle gelişi güzel almam almadan önce mutlaka incelerim, kullanıcı yorumlarını okurum.
Wet n wild marka ülkemize geleli fazla bir zaman olmadı ama gelmeden önce bile bayağı methini duyuyorduk herkes farların pigmentasyonunun güzelliğinden bahsediyordu tabii ki bende herkes gibi merakla bekledim. Sonunda ülkemize ürünler geldi. İlk geldiği zamanlar favori ürünleri bulmakta zorlandık ama zamanla stokların durumu düzeldi sanırım ve artık ürünleri bulmak daha kolay.
Bende bu markanın en güzel, en alınası 3 ürününü derledim, sizlere sunuyorum..

İlk olarak meşhur Comport Zone Far Paleti
Paletteki renklerin güzelliği makyajınızın tarzına ve güzellik algınıza göre değişebilir tabi. Ama bence doğal tonlarda makyaj yapanlar içinde daha yoğun makyajları sevenler içinde uygun renkler bence.
Gerçekten tek sürüşte renklerini belli ediyorlar, kat kat sürüp kendinizi yormanıza hiç gerek kalmıyor.

Bir güzel tarafı da şu ki makyajınızda gölge yapmak istediğinizde yada bu paletten iki üç rengi birlikte sürmek istediğinizde hiç zorluk çekmiyorsunuz renkler arasında keskin hatlar kalmıyor, kendiliğinden birbirini tamamlıyor ve birleşiyor renkler.
Yani göz makyajında acemi olsanız dahi farınız bunu hiç belli etmiyor ve sizi kurtarıyor :) Farlar simli ve parlak yapıda ama öyle kalitesiz bir parlaklık değil, günlük kullanıma da uygun bir parlaklık.
Ürün fiyatı 19.50 TL

Sıradaki ürün Creme Brulee;
Bu tekli farda en az Comport Zone Palet kadar meşhur ve bulunması zor. Ama öyle güzel bir far ki hem yapı, hem pigment olarak açık renk bir fardan beklenmeyecek bir performans gerçekten. Hiç far sürmeseniz bile kesinlikle bu ürüne bir şans vermelisiniz derim. Ben tüm göz kapağıma sürüyorum hem kaş altımı aydınlık göstermek için hem de göz kapağımı pürüzsüz ve tek ton göstermek için çok iyi iş görüyor.
Yapısı da kadife gibi yumuşacık. Gözünüzde far olduğu dahi belli olmuyor ama pürüzsüz ve sağlıklı gözüken gözlere sahip oluyorsunuz bence bu müthiş bişey. Eyeliner altına sürdüğünüzde de eyelinerın güzel görünümünü ikiye katlıyor.

Fiyatı 6.50 TL

Bare İt All Ruj
Bu rujun Mac markasının meşhur ruju Kinda Sexy e dupe gösterildiğini gördükten sonra almaya karar verdim, şansıma hemen buldum ve aldım.
Gerçekten dupe mi onun karşılaştırmasını inşallah ileri ki günlerde yapabileceğim.
Rujun nemlendirmesi çok iyi değil yani kuru dudaklarda sıkıntılı olabilir ama rengi çok çok güzel.
Şeftali alt tonlu bir kahve rengi gibi.
Doğal dudak rengine yakın bir ton.
Renginden dolayı dudakları olduğundan dolgun gösteriyor.
Ben aldığıma hiç pişman olmadım hatta diğer renklerini de deneyeceğim çoğu rengi Mac in rujlarına dupe gösteriliyor.
Kalıcılığıda güzel.
Fiyatı 9.50 TL

Benim Wet n wild dan aldığım ilk üç ürün bu üçünden de memnun kaldım. Sizde uygun fiyatlı far veya ruj arayışındaysanız şiddetle öneririm. Ürünler sadece Gratis ler de satılıyor.
 İnşallah keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur.

...Sevgilerimle...






15 yorum:

  1. Hala comfort zone paletim yok.. :/
    Ve wet n wild rujların hepsini yemiş kokoş kızlar, istediğim 4 renkten bir tane bile bulamadım..

    YanıtlaSil
  2. merhaba bu rujun altına baz olarak başka bir ruj veya dudak kalemi uyguladınız mı? çok güzel bi renk olmuş ama normalde daha açık duruyor da :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar bloguma beklerim :) madamcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. merhaba sizi takibe aldım sizde benim bloguma gelirseniz sevinirim yeniyim destek lütfen:) bayansekerr.blogspot

    YanıtlaSil
  5. ben creme brulee ye hic rastgelemiyorum ne zaman niyetlensem :( Güle güle kullanın çok kullanışlı paletler renk skalası olarak ❤︎

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takipdeyim sizleride beklerim.
    http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Yaz da yaklaşırken güneş kremlerınden bı yazı gormek istiyoruzz.
    😇

    YanıtlaSil
  8. tüm ürünler çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten de tüm ürünler birbirinden güzel görünüyor. Emeğin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. harika bir tanıtım yazısı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. Bu kamuoyu için bir duyuru, biz böbrek almak ve hastalarımızı kurtarmak için farklı böbrek bağışçılarıyla çalışmak istiyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin. hastamıza böbrek bağışı için eşleşme ve her ödülü büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp bize ulaşın: +1(515)293-5520

    YanıtlaSil
  14. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil