24 Eylül 2014 Çarşamba

PASTEL PRO FASHİON RUJ PALETİ (SUMMER FEVER)

Merhabalar...
Bugün pastel kozmetik ruj paletinden bahsedeceğim..
Bende ki paletin ismi Summer Fever yani palet yaz renklerinden oluşuyor.

İlk üç renk birbirine benziyor.
İlk üç açık renk ve turuncu alt renkli rujlar.
Bi tek iki numara biraz daha pembe alt tonlu gibi.
Paletin içinde bir adet ruj fırçası bulunuyor.
Bu ruj fırçasını beğendim başka rujları sürerkende kullanılabilir.
Yapıları yumuşak, sürümü kolay hemen fırçaya geliyor ruj. Ama tek katta pek renk vermiyor en az 3 kat gerekli ben 4-5 kat üst üste sürdüm.
Fırçalı rujlarda dudak kenarındaki çizgiyi belirlemek daha kolay oluyor.
Ama ister istemez ne kadar özenli sürerseniz sürün fırça izi kalıyor.
Ben bu fırça izini kaybetmek için ruju sürdükten sonra yüzük parmağımla bir kere üstünden geçiyorum. Birde yedirince iz tamamen kayboluyor.
 Renklerin bende duruşu bu şekilde.
En opak duran ve benim en sevdiğim renk 4. renk oldu.
Fırça izi bile neredeyse olmadı kırmızı renkte sanırım renk koyu olduğu için.
Bence en sür-çık yapılabilecek renk kırmızısı.
Diğerlerinde bi 3-5 dk zamanınız olması gerekiyor çünkü.
Renkler birbirleriyle karıştırılarakta kullanılabilir.
Ben renkler birbirine girmesin diye karıştırmadım hiç.
Rujları parmağınızlada sürebilirsiniz tabi ama pek hijyenik olmayabilir.
Paletin fiyatı 14.90 TL
Tek ruj fiyatına 4 renk ruju almak karlı.
Genel olarak beğendim bu paleti ama pratik bulmadım.

 ...Sevgilerimle...





5 yorum:

  1. 1-2 ve 3 tam aradığım ve bir türlü tutturamadığım tonlar. Mağazada deniyorum işte bu diyorum.Eve bir geliyorum bambaşka renk.Oradaki ışıklar çok yanıltıyor insanı.Bunu almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten ruj da aradığımız tonları bulmak zor oluyor şansa denk geliyor işte bazen :)

      Sil
  2. Kaç numaralı palet Özge hanım?

    YanıtlaSil
  3. Kaç numaralı palet Özge hanım?

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil