18 Eylül 2014 Perşembe

PASTEL PROFASHION MATTE LİPSTİCK ( HOT FUCHSİA )

Merhabalarrr...
Uzun zamandır yazı yazamıyor, blogumla ilgilenemiyordum. İnstagram aktifliğim devam etsede burada çok durağan kaldım. Ama bence asıl önemli bilgiler burada paylaşılmalı dedim ve bloguma eski özeni göstermeye başladım.
Vee güzel bir yazıyla başlangıcı yapayım dedim.
Pastel kozmetiğin bloggerlara gönderdiği paketten çıkan en sevdiğim renk olan fuşya rujdan daha güzel bir başlangıç olamaz heralde :))
Ruj mat dokuda ama yapısı sert ve kuru değil yumuşak dudaklarınızda rahatça yedirilebilir.
Dudakla tam bi bütünlük sağlıyor havada kalmıyor.
Dudak çizgilerine de fazla dolmuyor orta derecede.
Renk tam bir fuşya pembesi ama pastelshop.com da rengi mor gibi göstermişler online alışveriş yapacaksanız renk yanıltabilir.
Dudakta duruşu da bu şekilde.
Fotoğraflarda filtre yok.
Tek fark normalde matlığı daha fazla fotoğrafta daha parlak çıkmış.
Kalıcılığı bence iyi seviyede saatlerce tazelemeden durdu.

Makyajda da sade bir göz makyajıyla kullanmanızı tavsiye ederim.

Ruj dişlere bulaşma yapıyor biraz ama koyu renk rujlarda bu sorun hep oluyor.
Canlı bir renk olsa da mat yapıda olduğu için bence kışında kullanılabilecek bir ruj.

Fiyatı 14.90 TL 
Pastel kozmetik satışı yapan mağazalarda bulabilirsiniz.

 ...Sevgilerimle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder