28 Mayıs 2014 Çarşamba

SAÇ MASKELERİM

Merhabalar... :)
Bugün sizlere saç maskelerinden bahsedeceğim, saç maskelerinin kalitesi ve markası kadar önemli olan bir diğer şeyde nasıl uygulandığı o yüzden ilk baş maskelerin doğru kullanımını anlatacağım.
  • Uygulama öncesi saçın nemli olması gerekiyor yani ne ıslak ne de kuru duştan sonra havluyla saçın içinde ki suyun iyice alınması gerekiyor.
  • Daha sonra saçın boy ve uçlarına aşağı doğru masajla yediriliyor. Genellikle maskeler saç diplerine değmemesi gereken tipten oluyor. Çabuk yağlanma yapabilir.
  • Daha sonra saçı havluyla sarıp bir 5 dk beklemek gerekiyor.
  • Yapabiliyorsanız havlunun üstünden biraz fön makinası tutun sıcak dursun.
  • 5 dk sonunda saçı bolca durulayın.
  • Saç kırıkları için saç kremi kullanmak yerine saç maskesi kullanmak çok daha faydalı saç kremi saçı o anlık yumuşatmaktan öte geçemez.
  • Saç maskelerini şampuanlarıyla birlikte kullanmak daha faydalı olur.
Benim kullandığım maskelerde kısaca böyle;
1-) Aussıe: 3 dakikalık maske, kokusu çook güzel. Anında saçlara yumuşaklık veriyor. Kolay tarama sağlıyor ve kırık görüntüsünü azaltıyor. Uzun saçlar için uygun. Gratis ve watsonlarda satılıyor. 
2-)Urban (collagen): Kuru ve mat saçlar için uygun collagen maske. Bu marka ilk çıktığında merak edip almıştım ama pek bir değişiklik olmadı saçlarımda bir daha bu seriyi almayacağım ama başka serisine bir şans daha verebilirim. Bu da gratis ve watsonlarda satılıyor.
3-)Lee stafford: Düzleştirici etkili maske, şampuanıyla birlikte kullanıldığında gerçekten saçlarda kuruttuktan sonra güzel bir düzlük oluyor. Memnun kaldım bu maskeden. Sadece gratiste satılıyor.
4-)Elseve: Elseve maskelerin nerdeyse her çeşidini kullanmışımdır hepsinden de memnun kaldım bittikçe aldığım ürünler arasında, maskelerim arasında her zaman bir tane elseve maske bulunur ama kutusu sıkmalı olmadığı için ıslak elimi kutuya daldırınca içi su doluyor maskeyle su karışmış oluyor o da hiç sağlıklı olmuyor bence en negatif tarafı bu.Diğer maskelerden fiyat olarakta en uygunu bu. Watsons ve gratislerde satılıyor.
İnşallah keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. 
=>Bu siteye katılın kısmından gmail hesabınızla blogumu takip edebilirsiniz..
...Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. Ahh ne güzel yazmışsın canım daa üşengeçliğim yüzünden saç kremi uygular gibi sürüp 5 dk bekletiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım herkes öyle yapıyor farkındayım :))

      Sil
  2. Saç maskeleri diplere de uygulanıyor diye biliyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim saclarim cok ince telli fon dahi tutmuyor bu konuda onerinize ihtiyacim var
    Sizin saclariniz harikaaa onlarin yarisina bipe raziyim :(

    YanıtlaSil
  4. Saç bakımı için gerekli olduğunu düşünüyorum Saç maskeleri doğal olarak yapılan bir çok çeşidi var ve hatta ben bile çok memnunum buradanda bakabilirsiniz. http://senlemoda.com

    YanıtlaSil